20131210

「之之噚」

又來自言自語一下

-終於可以暫時休息一下, 表現如何心知肚明, 唯有 hope for the best

-久違了的 on call, 久違了真正通頂無得訓的 call, 攰死我

-好多電影想睇, 不過黎緊成個12月都好 fully booked

-每次都會用心打一篇電影評論, 雖然完全非專業, 但真正從心而出. 而每一次看見自己寫的被 post 上 Hong Kong Movie 的 blog, 還得到大家的 like, 都會覺得好開心!

-我寫的影評  <--- 所以可以的話, 大家也請 click 一 click 這條 link, 看到 Mindizz 這名字的就是我寫的啦! 也希望大家 like 一下!!

-今晚還要去飲. 12 月又是消費的季節, 單是跟朋友聚會也會花費特別多! 而且 1 月快要, 被我擺了快半年的稅單快到期....... 窮死了 -.-

-呀, 對. 最近有同事問起我還有試不同面膜嗎, 才知道她有留意我那 面膜大作戰  , 原來自己無聊打的也有人留意到的 :D 本來想將這topic 擱置一邊的了 (反正不是當 beauty blogger 的料), 不過又忽然重燃起興趣, 就當跟朋友間 share 一下!

-諗唔到仲有咩講啦....大概係咁先啦, 可以的話請留言一下比D反應我啦~ 又因為這篇唔會 share 上facebook, 通常都無咩人發現就直接石沉大海... 讀到這篇的, 請 show up 一下吧! ^^

-(我又口語又書面語是想怎麼樣....)

See ya~

1 則留言:

  1. 哈哈我都有時會一時口語一時書面語~

    回覆刪除