20101016

今朝返工既狀態真係嚇死人
一早起身以為鬧鐘響左,自動波刷牙洗面換衫
當我望到房個鐘指住7點個時,仲以為係房個鐘壞左
點知當我睇埋電話,發覺只係 6:57 時
真係呆左…
呢排成日都係6點左右自己扎醒
點解會咁架

因為突然早醒,加上又夜訓,我真係累到想死
比 c.yau 話我似條屍體係到行黎行去 (!!!)
個個都問我係咪 post call............
最後都係要屈服-------飲咖啡
係 QE 做咁耐都係飲過一兩次
黎到 UC 已經飲左 3次啦…

好在今日都算悠閒
但係點知到下晝, 幫人入左 OT 房
原來係要幫手 lap chole 揸鏡!!!!!!!!!!!!!
好耐無 scrub in 過
好耐無幫過 OT
又唔係好識揸
又緊張
企左成個幾 2 個鐘
真係攰到我死 @@
更加 reinforce 我唔想做 surgeon 既想法……
不過見到 chief surgeon 好有心機咁切個膽
到最後成個膽拎到出黎個時
都有少少滿足感既
但係一個 lap chole 已經咁攰…其他 OT 咪仲辛苦........

不過有得落名入 OT Record yeahhhhh

聽日又要 call 啦.......幾時先可以完全放假精精神神?! 黑眼圈就黎深到嚇死人…

2 則留言:

  1. It would be better when u're going to be assistant for lap appen if there is opportunity...as 1) it should be a quicker OT than lap chole 2) I found I had to bend my body in awkward position while I was the assistant for lap chole, even team up with surgeons with good skills...and my whole back aches after every lap chole I've assisted

    回覆刪除
  2. 放鬆一點吧*讓自己好好休息,黑眼圈才消失啊!不要太過倚靠咖啡,始終對身體不是太好..^^希望你今晚好好的睡一場,明天有足夠的精神!!

    回覆刪除