20130926

疑惑 + 有感而發

呢排發現呢到 hit rate 突然勁高
但係 link 入黎既有好多奇怪網站....
唔知係咩 website 黎..
有無人可以答到我點解無啦啦呢啲 page 會 link 去我個 blog??

唔中意有呢D 假既 stat 囉....咁就唔知究竟有幾多人睇過我寫既野
不過坦白講, 而家係到寫 blog 既動力真係愈黎愈細.....
以前都會有D朋友仔留下言, 交流下
而家呢啲 interaction 都消失左咁
blog 既世界突然變得好細, 同我原本打 blog 既其中一個目的有啲背道而馳
我選擇寫 blog 而唔係 fb 寫都係因為想等多啲會睇 blog 既人認識下我寫既野, 我又可以同唔同既人交流下
見到有人係自己篇文留言既滿足感比係10個 like 係大好多
亦都好希望識到一啲對文字同電影有共同興趣既人

照咁睇黎, 我開 fb page 去 gather 喜歡睇戲既人既諗法都只會係幻想 ~.~
根本唔會有人得閒睬我!!! (到今日都係 0 個 like LOL)


好啦, 呻完嚕囌, 無人睇我都係繼續打我既 movie review 架啦
Time to sleep! goodnight!

6 則留言:

  1. 好有同感...
    可能一來真係會有心打blog既人其實唔多吧~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似得返D化妝/本身已經出名既blogger 可以去認識.. 打到有點悶了~.~

      刪除
  2. 我都有唔少果D奇怪既 stat... 仲會有 spam comments...
    好似係想你睇到有D 奇怪既網站好奇 click 入去, 佢就有錢賺之類....
    我都想知可以點解決 /_\

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀!我會收到email 有關佢既comment, 但係呢個blog又見唔到ga bor!
      very strange!!!

      刪除
  3. Keep writting, support!

    回覆刪除