20160717

2016 關西之旅--DAY 2 part 2 @ 奈良 Nara!



離開悶悶的神戶後,我們坐了兩個小時的近鐵去奈良

(對交通和方向完全缺乏記憶的我已經把整個行程的交通忘記得一乾二淨)

去奈良,最大目的當然是睇鹿啦~一直向奈良公園進發。。。。不久就看到一隻鹿。。不過它的樣子似來者不善 LOL


小鹿斑比呀!


第一次近距離接觸鹿,又不知道牠們性情,所以起初拍的相都是「企定定晌到」

之後我開始敢摸摸牠們~鹿仔們都好為食,為了食會不同向你鞠躬!



擁有迷人眼神的鹿,似不似在唱:「斜陽裡氣魄更壯~~斜陽落下心中不必驚慌~」?


我們沒有買鹿餅,見到一家韓國遊客買了一次鹿餅,不用幾分鐘已經比KO!
鹿爺們都好飢渴下!


我們走了過面馬路一間小廟,見到3隻小鹿過馬路過埋黎~是不是一家三口呢?


隨便走入一間賣果子的店,好喜歡店面的木條!本來想買草莓大福,可惜已經賣哂 !T.T

本來以為去奈良看完鹿就拜拜,不過原來公園很大,一直走一直走又去到東大寺



好喜歡樹蔭中間的日落西斜!


到此一遊照


在公園逛完後又跟著 M 生兜路走了些後街。原本我想沿著原路走出去的,不過發現好多平房,在發達的關西好少見到~兜路也有兜路的驚喜!



回到奈良站出口位置。見到有個男人拿著個寫住「無料,愚痴」的牌,由中午坐到黃昏,有張椅子對著坐,又set 左 camera 咁。。。。是做什麼呢?以我對日文零認識的程度,只知道無料=免費?M生叫我坐低落張櫈到睇下會點。。。。又無料又愚痴,怎知道是否電視台整蠱節目!我當然無坐到~~



晚飯去了吃炸豬扒~


又有豬扒又有炸蝦又有炸蠔既套餐都只是這個價,好抵!!

行左成日,坐低飲杯 Asahi,好爽!


野食到啦!!!都算幾好食,不過我覺得香港既 Tonkichi 好食啲~(不過 Tonkichi 又貴D呢)

炸野我最愛,加埋碗日本白飯,點都會好食!

吃飽後就回到大阪去亂逛一下


街上依然人頭湧湧!其實去左幾日大阪,每條街都好似差不多樣,沒有M生帶路我完全認不到回酒店的路!唯有大概去到見到 apple store 的位置才知道快到酒店!


最後經過間夾公仔鋪,第一次出手。。。失敗!

day 2 寫完,係咁先啦~~

沒有留言:

發佈留言