20140209

生活雜談


琴晚又 on call-雖然係到 call 已經比之前的皇后醫院舒服好多,不過夜晚十點幾開始連收幾個症+ 要入ward 睇既ward complaint 都幾係野... (仲要來回兩個相距最遠既 ward 幾次) , 最終沖埋涼搞到成點幾先有得訓.... 跟住又晨早已經比人連環 call 醒........... 勊到想喊!


返返呢間醫院後, 我通常 on call 都唔會食 canteen (因為實在太難食), 醫院內又無 7-11 而我又因工作原因唔可以離開醫院 (成間院就只有我一個醫生把關, 有咩緊急野就要隨傳隨到), 所以通常都會買定啲小食返去當正餐食。今次係美心買左呢個蛋糕....以為有朱古力味食都食得開心啲, 點知...個 cake 淡到一啲味都無........

=========================================================

有一樣好無聊既野想 share 下.... 就係呢排無啦啦 get addicted to Wong Fu Production (*面紅樣*) ; 真係太 out, 人地已經成立左成 10 年到而家先識佢地;之前唔知原來曾經係 blog share 過既一段短片就係佢地作品(當年我睇到感懷身受流哂眼淚)。主要係而家我竟然背叛左謝霆鋒有少少中意 Wong Fu 3個 member- Phil Wang, Wesley Chan, Ted Fu (好啦其實 mainly 係 Phil & Wesley)。除左因為video 好睇之外,會思考會說故事既男仔實在罕有-- 平時好懶睇英文既我都睇哂 Phil Wang Blog . They all remind me to stay as a sensitive person- 忽然覺得自己應該重新寫返多啲故事...

========================================================

好啦, 講住咁多先~

3 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 食個蛋糕夠唔夠營養架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,唔止呢個既,我仲有條瑞士卷!

      刪除