20131205

土耳其之旅-Hierapolis + Pamukale 篇 Part I

好耐無寫過 Turkey ,我咁樣寫法,應該到2046都未寫完
(唔知點解今日忽然想用口語寫。。。十萬個唔應該,但今朝已經用哂我既腦汁,就比自己放肆一次)

去完 Cappadocia , 第二個行程就係去古城 Hierapolis 同埋 Pamukale, 亦即係大家口中既「棉花堡」.

同上次一樣, 我地夜晚係 Cappadocia 食完晚飯又再坐 night bus 直去Hiraepolis....又再坐到腳腫

落左車, 被車左去一個類似 hostel 既屋. 我地 plan 既行程係將 Hierapolis同 Pamukale 一日內去哂, 然後夜晚再坐巴士去 Selcuk

去到個 hostel , 個到 d 人好似好好咁請我地食埋早餐. 同時都 sell 埋 one day tour. 基於0岩0岩落車個人未醒哂, 所以就係咁報左 hierapolis + pamukale 既一日團. 不過其實唔報 one day tour, 我都唔知可以點樣去呢 2 個地方...因為完全無做 research

Hierapolis 係一個古城, 希臘文解 Holy City, 曾經係一個大市集 + 浴場, 後黎因為一場地震所以受到好大破壞

所以去到都係睇到好多頹垣敗瓦, 導遊就係講解下每個地方係當年既咩野~







呢到叫 The Latrine- 唔記得係用黎沖手定沖身

算係reconstruct 得比較完整既一樣遺跡!



因為事隔太耐啦, 我已經唔太記得每一舊石係代表乜野, 亦都無心機去摷返資料慢慢寫 lu. 但係當日聽住導遊講, 想像返當時既呢度係一個好熱鬧既市集, 一場地震就咩都無哂!

隔左一陣就係自由時間比我地自己周圍行, 但其實好快就睇哂..個日好記得好熱, 但我地仲著住D 勁厚既長袖衫... 熱到溶..... 終於等到夠鐘先出發去 Pamukale

講住咁多先啦!! 趕住出街食飯!

TBC

沒有留言:

發佈留言