20100731

如果我有分身術…

開始麻木
琴晚 on-call, 一過左 6pm 電話就開始不停響
一晚十個病房,但願我懂分身

真係辛苦錢

今朝九點幾先放工,聽日又要再返工……
救命…
星期日返 short call 真係可以做死人…

好攰呀 >.<

不過見到同自己差唔多年紀既人全身插住喉, 瞓係病床上面
甚至比我細既人要受血癌一次又一次既侵襲
就應該覺得自己無病無痛可以繼續工作都已經好幸福


btw
無啦啦比人借左個名黎用
哈哈哈
而家d人真係「積極」…


for non-medical friend:
有人問我「搓人」係咩
其實都係醫護人員既術語
=幫無左心跳既病人進行心外壓急救 Cardiac compression during resuscitation
希望靠心外壓幫佢維持住心臟既 output, 同時用不同方法希望令佢心臟自己跳返, 例如藥, 或者電擊  (即係大家睇電視見到林保怡拎住 2 舊類似「熨斗」型既野, 然後叫 clear, 跟住電到個病人成個彈起個種)
通常「搓」過一段時間後,如果病人有番心跳,我地就話「搓得起」or, vice versa....

希望你地睇得明 =P

2 則留言:

  1. Anonymous31/7/10 21:24

    醫生所賺的都喺辛苦錢...辛苦晒啦! 支持你!!

    回覆刪除
  2. Anonymous1/8/10 01:35

    「搓得起」= 救回一條命.. 你的工作真是非常偉大.. 敬佩!

    回覆刪除