20100709

苦中有樂

我地 houseman 們愈黎愈有進步啦 ^^
由頭幾日大家連飯都食唔到
到後來可以食 20 分鐘 lunch
到而家可以人齊食個早餐,  call 埋一齊 lunch (雖然係不同時間出現)
但係已經比起初好好多!

雖然之前大家都話我地呢到係辛苦既地獄
不過有 11 個人既地方, 都有好多歡樂 =)
當中好多苦與樂係只有大家先會有共鳴 hehe
而家大家仲會互相幫忙清功課
哈哈, 真係溫暖

我地要一齊加油 !!

btw..
我個 tutor 其實都幾好人, 哈哈, 今日又教我 tap 肚
QE 既 A&E 都幾勁, 有個 suspect DVT....基本上所有Investigation係A&E 已經做哂...D-Dimer, clotting, ECG, 連 USG DOPPLER 都做埋…如果我識睇 doppler既話, 已經可以即刻開始比 treatment (假如個 MO 夠膽比我開的話 ^^") , 不過有得收下症都幾開心…下個目標, 應該係學下 follow progress.

聽日又 call , 原來星期六 call 係無補假 =(  , 仲要蝕埋個 post-call half day
希望到八月唔係咁啦

仲有一個星期就放 annual

沒有留言:

發佈留言