20100708

發覺自己對於 patient management 既 sense 依然好薄弱
今天見得閒, 嘗試去收個症
ESRF patient, nausea, vomiting, with dizziness
以為好簡單
其實要correlate 返去佢 renal 既 background
比 diagnosis 唔難, 不過點樣 manage 佢先係重點呀嘛
好在MO 及時出現
如果唔係, 我完全唔會諗到要改佢0的洗肚水…

MO經驗當然比我豐富得多
見佢同病人對答, 好似已經知道哂個 whole picture 咁
而我仲好似做學生 clerk case 咁, 樣樣野都要問返病人先知
真係一 d 醫生既格都無

有時都唔怪得d 病人當我係姑娘啦……
係病人心目中, 醫生應該係醒醒目目, 問症有紋有路, 遇事處變不驚
而我, 就只有一個蠢樣……

黎緊要睇多d MO 打既 progress note, 學多d management !!
(如果MO 們 D 字再靚 D 會好d~ =P)

其實 medicine 真係唔錯…可以用下個腦…最衰真係太多野讀啦…再諗諗

趙穎欣
加油!

ps: 今日竟然可以 6 點幾就放工, 同 caleb & mandy 都好好彩!
希望下個星期可以搵到時間放工後去做 gym !!!

________________________________________________________________________________

for non-medical 朋友
ESRF = End-stage renal failure, 即係末期腎衰竭既病人, 通常佢地都要靠洗肚/ 洗血去洗去身體既毒素

MO = medical officer, 即係正式醫生;  (我地實習, 叫 house-officer =HO)

沒有留言:

發佈留言