20100705

今日有個已經簽左 DNR 既 patient cardiac arrest
去準備 cert 人
點知去到..姑娘話0的 relatives 好激動, 叫我同屋企人講兩句
我去到睇patient, 見到佢 d 屋企人已經喊得好厲害
摸pulse-無, check BP-not detectable, cardiac mon...ECG 都flat 埋
其實都已經 pass away 左
因為簽左 DNR , 所以真係無野可以做
之前都試過 cert 人, 都唔太特別有感覺
但係忽然間一位先生問我「佢係咪已經去左? 咁就無左架啦?」, 然後開始喊起來
個一刻
我覺得好心酸
佢咁問我, 我都唔識點答佢……


QE d medicine ward 真係分佈得好麻煩......由A5 行去G6, 以為只係爭一層, 真係行死, 仲要今日成日就不斷來來回回呢 2 個 wards......................腳都粗哂

聽晚又 call 啦, 希望 d workload 係 reasonable 啦

沒有留言:

發佈留言