20100729

一個月

咁快就已經做左一個月
今日終於出糧 !! hehe

btw 今日都做得幾開心, 幫 MO 收左 2 個症
其中有一個 MO 竟然親自打電話比我唔該我!! 好好人~ (就係臨放工前同我一齊 CPR 既 dr. luk)
另外因為一樣野, 有個阿 sir 話我救左佢一命, 黎緊請我食 night food ~haha (呢到 d night food 真係好難先有得食啦 =P)

雖然臨放工前竟然要係HD WARD 搓人, 不過都算搓得起……但係睇黎今晚既 prognosis 都唔係咁好啦.......

出左 8 月call list , 終於有 2 個 weekends 係星期六日連住放假啦!!!
但係多左 3 日 1 call
黎緊既星期日又要返工...................................................................

blood culture 竟然無 contam 過 ! wow wow

真係好中意 E6 呀, 不過 8 月會留係 E5 多 d lu

今日見到0的 year 4 既 medical students黎上堂.....哈哈 諗起當時我都係去  QE 上堂, 而家已經係到做緊野 !  其實都真係要溫返少少 knowledge.....成日一去到藥個一 part 就一頭霧緒要求救 =.=

繼續加油 ^.^

4 則留言:

  1. Anonymous29/7/10 22:50

    繼續加油!!

    回覆刪除
  2. Anonymous30/7/10 02:12

    什麼叫"搓人"? :b

    回覆刪除
  3. 我都等緊...出糧!

    "搓人" = Resurrection?
    I just guess it.

    回覆刪除
  4. thanks for support :) just explain about 搓人 in new blog :P

    Fabio: what are you doing now?

    回覆刪除