20100714

post-call 日

-做錯了一些事,可大可小,惱恨自己的大意,亦好擔心會影響到別人和自己;幸好沒有做成什麼大錯…但已經足夠我一整個早上心不在焉…好唔開心…

-on-call 時就算多累都要打醒十二分精神做事; 昨晚, 又差點犯了同一個錯誤…好在及時自己發現

-又是7-8am 這時間要搓人, 為什麼病人們都常在這時間 arrest? 有無解釋的 ?

-抽血時被婆婆用手刮我 !!!!!! 咩事先?? 之前比人用粗口問侯, 而家又被人出手……work place violence......但係完全protect 唔到我地 ><

-嘩! 我地終於可以一齊去到恆輝食lunch !!! 好開心呀 !! 仲要返緊工個 3 個, dect phone 竟然一直無響過 ! 奇蹟!

-瞓到不省人事, 直至晚飯才起床…

-明天又返工了…

-仲有星期六一call 就放 annual !!!

下個月我唔要再星期六 on call !

沒有留言:

發佈留言